Dziennikarz telewizyjny, producent, scenarzysta i trener. Autor i współtwórca cyklicznych audycji dla TVP i TV POLSAT, m.in.: The Voice of Poland, Tylko Ty!, Dzieciaki Górą, Pytanie na Śniadanie, Hity na Czasie, Sekrety rodzinne, Show Express, Teleexpress, Miasto Marzeń, Randka w ciemno, Wykrywacz Kłamstw, Sobota w Europie, Kammel tropi najlepsze reklamy świata, Filmidło.
Specjalista w prowadzeniu festiwali, widowisk i koncertów dla szerokiej publiczności. Był gospodarzem The Voice Of Poland, festiwalu Polsat Top Trendy 2010, dla TVP 1 poprowadził Sopot Festival, Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu, Festiwal Jedynki, Tour de Maryla, koncert światowej trasy Tiny Turner.
Jest Prezesem i współzałożycielem firmy szkoleniowej Autor książki: „Jak występować publicznie … nie tylko w telewizji”; Współautor książki "Dyskretny urok wystąpień publicznych" - wspólnie z Piotrem Kraśko i Robertem Kroolem.
Od 2005 roku wykładowca metodyki dziennikarstwa telewizyjnego oraz autoprezentacji i wystąpień publicznych w Instytucie Dziennikarstwa Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu.
W swoich działaniach wspiera radą, pomysłem oraz treningiem medialnym osoby publiczne, członków zarządów, dyrektorów i kluczowych menedżerów firm i instytucji. Do grona jego klientów należą przedsiębiorstwa i instytucje: BZ WBK AIB TFI S.A., BZ WBK, Lafarge Cement S.A., Gefco Polska, Ministerstwo Gospodarki i Pracy, Ruch S.A., Nivea, Orange, Frankfurter Buchmesse, Ambasada Niemiec w Polsce, EFL, PKN Orlen, Max Mara, PGNiG S.A., PTK Centertel, Starcom, Danone; Burda Media, Coca-Cola, PLAY, ZenithOptiMedia, Cargotec, Polpharma, Farmacol.
Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu